A prémium linképítést nem szabad félvállról venni

Prémium linképítés
Prémium linképítés

Amikor egy cég honlapjáról van szó, akkor időt és pénzt nem spórolva, szinte minden részletre nagy hangsúly esik. Különleges tartalmak bejegyzése, egyedi design, ám sajnos a kimagasló fontossággal bíró prémium linképítés nem kap akkora szerepet, mint amekkorát kellene. Sajnos ez a hiba hatalmas károkat okozhat a forgalmat, látogatottságot és természetesen a profitot tekintve.

Egyetlen cég sem követheti el azt a hibát, hogy kihagyja ezt a fontos lépést. De miért is fontos a linképítés? Miért hoz előrébb a Google egy bizonyos oldalt, mint például más honlapot? Nem árt tudni, hogy az oldalon belül minden kiemelkedő kulcsszóra kell legyen legalább egy olyan szöveg vagy cikk, amiben 8-10 alkalommal szerepel a kulcsszó.

Másik ok, amiért a Google így működik, tehát előrébb hozza a honlapot, ha körülbelül azonos témájú oldalról a cég honlapjára linkelnek egy cikket. Ezt prémium linképítés folyamata. Ez az egész procedúra nélkülözhetetlennek bizonyul a nézettség, forgalom elérése érdekében, ami aztán direkt módon kapcsolódik és befolyásolja a profitot, keresletet. A pr cikk linképítés jelentősége teljes mértékben alátámasztott és ezt nem lehet félvállról venni, a sikeresség elérése érdekében.

Sajnos azonban sokszor megesik, hogy számtalan cégvezető, a honlapján kívül blogot is indít, amiről aztán a már meglévő honlapját linkeli. Ez a megoldás már csak azért is hatástalan, mert a Google semmiképpen nem veszi figyelembe a blogot addig, amíg bizonyos linkek nem mutatnak rá. Természetesen olyan vállalkozások is léteznek, amelyek ez egész mechanizmust teljes mértékben értik.

Itt figyelhető meg a blogok, portálok üzemeltetése, amelyekre már temérdek link mutat, ezzel érve el a magas Google értéket. Kétségtelen, hogy ennek tudatában a pr cikk linképítés hatalmas előnyökkel bír abban az esetben, ha az adott cég tudja kezelni az egészet. Ellenkező esetben viszont nem érhető el az a várt eredmény, amit az oldaltól, honlaptól vár a vállalkozás. Ezt a negatívumot pedig minden cégvezető el szeretné kerülni.